נתניהו: "אני לא פוסל אף אחד; הבאנו הישג אדיר"

עמית דניאל No Comments on נתניהו: "אני לא פוסל אף אחד; הבאנו הישג אדיר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסמן את הימים הקרובים כהרי גורל: "מתכוון למקד את המאמץ ולפנות לכל אחד ואחת מחברי וחברות הכנסת שמאמינים בדרך שלנו"; קרא לכולם: "בואו נקים ממשלה יציבה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום במטה הליכוד בבנייני האומה בירושלים והתייחס לתוצאות המסתמנות. "הערב הבאנו הישג אדיר. הבאנו את הליכוד להיות המפלגה הגדולה בישראל בפער גדול מאד. אנחנו בקידומת 3 המפלגה הבאה אחרינו בקידומת 1. זהו הפער. לא אוהבים כל כך לציין את זה בתקשורת".

נתניהו אמר: "אנחנו יוצאים ממלחמת העולם השלישית – מלחמת הקורונה. ישראל אלופת העולם בחיסונים. ישראל מודל לעולם כולו. עשינו זאת כי דאגנו לכולם. ליהודים וערבים, חילונים ודתיים, אנשי ימין ואנשי שמאל. הבאנו מליוני חיסונים לכולם כפי שהבאנו הסכמי שלום לכולם, כפי ששמרנו על הביטחון לכולם. עכשיו אנחנו נחזק את הכלכלה שלנו לטובת כולם. אנחנו חייבים לשמור על ארץ ישראל מול מציאות בינלאומית שמשתנה מול לחצים חיצוניים. אנחנו חייבים לבטל את ההחלטה השערורייתית של בית הדין הבינלאומי בהאג להעמיד את החיילונו כפושעי מלחמה. אנחנו מחויבים להביא עוד הסכמי שלום עם מדינות ערב- שלום תמורת שלום ולא תמורת עקירת יישובים שלא מביאה שלום. לכל זה יש רוב מוחלט בעם, ורוב מוחלט בכנסת שזה עתה נבחרה".

"עם הרוב הזה אפשר וצריך להקים ממשלה יציבה בישראל. ממשלה הומוגנית ממשלה שהכלכלה שלנו מחייבת להקים. אני לא פוסל אף אחד ואני מושיט יד לכל אחד ואחת מחברי הכנסת שמאמינים בזה. השעה מחייבת ממשלה יציבה. אסור לנו לגרור את עם ישראל לבחירות חמישיות. אני אומר לכם בפשטות כל אפשרות אחרת תביא אותנו מהר יותר לבחירות חמישיות. שוחחתי מוקדם יותר עם הרב דרעי, הרב גפני, עם בנט ועם סמוטריץ' ואמרתי להם בואו נקים ממשלה יציבה שתדאג לכל אזרחי ישראל".

לסיום אמר נתניהו: "בימיים הקרובים לא אחסוך שום מאמץ. אני מתכוון להתמקד בימים הקרובים בדיבור עם כל חברי הכנסת שמאמינים בדרך המשותפת. ממשלה יציבה – זה מה שאזרחי ישראל באמת מצפים מאתנו. בעוד מספר ימים נחגוג את חג הפסח. בשנה שעברה היינו בסגר קורונה והשנה כולנו בני חורין. חזרנו לחיים חזרנו לחייך. בעזרת השם נוסיף לעשות נוסיף להצליח. חג פסח כשר ושמח".



0 תגובות